22 Ağustos 2016 Pazartesi

%100 para iade garantili konuşma dersleri.

 Hiç İngilizce bilmeyen ve konuşamayanlar ile anlıyorum ama konuşamıyorum diyenler için,
bire bir özel İngilizce dersleri.
Saati 100 TL gibi astronomik rakamlar ile ders veren hoca görünümlü tuzakçılara yakalanmayın.
Hem saatini 100 liraya verip hem de ders saatini 40 DK yapmak gibi kurnazlıkların farkında olun.

Bende ders neden uygun?

Bugün özel bir kursta ya da özel bir okulda öğretmen maaşı 2000 ile 2500 TL arasındadır. Bu para ile
6 gün x 8 saatin üzerinde sömürü yapılmaktadır. Ben böyle bir sömürü yerine kendim özel ders vermek
istedim.

Ders yeri

Seçenekler hayal gücünüze kalmış. Kendi eviniz, benim evim, özel bir etüd merkezi, kendi iş yeriniz,
herhangi bir kafe, restaurant ya da internetten Skype üzeriden ders alabilirsiniz.

Ücretler


1 ay süre ile haftada 6 saat, ayda toplamda 24 saat ders için AYLIK 390 TL

Daha fazla ders talebi ile daha yoğun programlar için ders saati aynı fiyat olacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder